Na cmentarze

Piątek, 1 listopada 2013 · dodano: 03.11.2013 | Komentarze 3

Dawno mnie na rowerze nie było. Wreszcie się zmobilizowałem i na cmentarze skoczyłem na rowerze. A ze mną wybrał się brat.

W drodze powrotnej sprawdziłem nową drogę leśną wzdłuż Spacerowej. Szeroka, twarda. Niby dobrze się jedzie, ale chyba jednak Węglową łatwiej, choć mogę mieć mylne odczucie z racji braku formy.

Jedno tylko mnie martwi... droga fajna, ale wycięto na nią całą masę drzew. Wolałbym chyba jednak wąską ścieżkę utrzymaną w należytym stanie. A tak mam wrażenie, że jest to droga dla samochodów.

Formy brak, ale spodziewałem się, że będzie ze mną gorzej.
Kategoria inne

Gość | 14:12 wtorek, 5 listopada 2013 | linkuj to jest synu droga dla samochodów. Zbudowały ja Lasy Państwowe na swój użytek ,ale zapraszają do korzystania rowerzystów i spacerowiczów.W sumie fajnie ,że jest
| 21:18 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Fragment jest jedynie nie zrobiony, ale nie tonie w piachu. Góra zrobiona.
Turysta
| 21:15 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Ta leśna droga jest już skończona? Gdy nią jechałem z miesiąc temu, górne partie jeszcze tonęły w piachu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd