Z pracy i do serwisu

Piątek, 25 kwietnia 2014 · dodano: 25.04.2014 | Komentarze 1

Dziś niestandardowo przez Chełm i lotnisko. Musiałem wpaść do Rowersów na regulację tylnej przerzutki.

Świetnie mi się popierniczało ddrem po Nowatorów. Głównie za sprawą wiatru w plecy. Maksymalna prędkość wyniosła 43,2 km/h na tym odcinku.

Zamiast jechać przez Rębiechowo i Barniewice, zawróciłem w starą Słowackiego i przedostałem się w ten sposób do lotniska. Potem musiałem kombinować, żeby przedrzeć się przez szlabany i kiss & fly. Od Klukowa zmagałem się z wmordewindem.
Kategoria do/z pracy, serwis, solo

adas172002
| 18:32 wtorek, 29 kwietnia 2014 | linkuj Polecam drogę techniczną która jest dojazdem z Telewizyjnej w stronę ogródków działkowych przy Nowym Świecie, spory odcinek jest ukryty przed bocznymi wiatrami. A od starej Słowackiego do Spadochroniarzy (to ta krzyżująca się z Nową Słowackiego, w stronę Klukowa) można dojechać drogą która omija plac budowy PKM, kieruj się na nowy biurowiec.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ejdzi