Z pracy nietypowo na około

Piątek, 4 lipca 2014 · dodano: 05.07.2014 | Komentarze 0

Dziś powrót bardzo nietypowy. Kolega był również rowerem w pracy i postanowiłem, że potowarzyszę mu w drodze do domu (Borkowo). Stamtąd skierowałem się na Jankowo i Otomin. Dawno mnie tam nie było, a z tego co pamiętam to był tam niewygodny piach. Tym razem było zdecydowanie lepiej (może jakaś inna droga), choć i piachu trochę się znalazło.

Za osiedlem wbiłem się w jakiś miły singielek (stromo w górę na początku). Bardzo fajny kawałek wąskiej dróżki leśnej doprowadził mnie do Kartuskiej, którą przekroczyłem i skierowałem się w stronę lotniska.

Dalsza część to już dobrze mi znana Nowatorów, po której mknąłem jak szalony. Następnie Rębiechowo i Barniewice. Tam mijałem się z marchosem, który siedział za kółkiem blachosmroda. Dlatego też nie poznałem go od razu, ale najwyraźniej on mnie rozpoznał bo machnął do mnie ręką.

Generalnie bardzo dobrze mi się jechało z drobnymi wyjątkami i do pewnego momentu. Po pierwsze podjazd Starogardzką, mimo że niezbyt trudny i wymagający, sprawiał problem z powodu marnej nawierzchni i ogólnej ciasnoty. Dość spory ruch i non stop wyprzedzające auta. Ale podjazd fajny.

W lasku w Otominie kilka piaszczystych podjazdów sprawiało mi kłopot. A siły całkowicie mnie opadły w Rębiechowie. Od tamtego miejsca jechałem pod wiatr, który skutecznie wyczerpał resztkę mojej mocy i zapał do jazdy.

Za to bardzo podobał mi się przejazd odnowioną ścieżką na kanale Radunii. Przeszkadzał mi tylko fakt, że z jakichś powodów nie zrobiono tam drogi dla rowerów, toteż czułem się tam niestety trochę jak intruz. Dziwne to tym bardziej, że więcej na tym deptaczku było rowerzystów niż pieszych.