Do Sopotu i z powrotem

Sobota, 26 czerwca 2010 · dodano: 26.06.2010 | Komentarze 3

Dziś do pracy towarzyszyła mi Ania. Przez Reja do Sopotu, Ania na plażę, ja w robocie. Powrót tą samą drogą.

W drodze powrotnej natrafiliśmy na stadko dzików, już na samej górze, na rozwidleniu. Stało sobie stadko małych dziczków a locha stanęła na przeciw nas (jakieś 50 metrów) i czekała, czy się ruszymy czy nie. Nie powiem, żebym się nie bał. W sumie nie wiem co byśmy zrobili gdyby postanowiła na nas ruszyć. Chyba nawet nie zdążyłbym się oddalić. Ale na szczęście po chwili poszła w las, a małe dzikusie poleciały za nią. Fajny widok.
Kategoria do/z pracy, z Anią

| 22:01 niedziela, 27 czerwca 2010 | linkuj O tak na Reja ostatnio się szlaja locha z małymi. Też ją spotkałem, tylko na górze na wysokości Borodzieja. Jak mnie zobaczyła to stanęła jakby miała zaraz zaatakować, więc profilaktycznie zatrzymałem się i zrobiłem nawrót w razie gdyby trzeba było dawać w długą, ale tak samo pospacerowała wolnym krokiem z małymi do tego młodniaka :-)
| 15:26 sobota, 26 czerwca 2010 | linkuj O, popatrz:) Śledziliście nas:)
Luszi
| 15:20 sobota, 26 czerwca 2010 | linkuj Masakra, dziwnie często napotyka się te dziki w tym sezonie...

Widzieliśmy Was z samochodu, jak wyjechaliście z żółtego szlaku na Spacerową. ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieprz