Z pracy - Zakupy:)

Środa, 18 sierpnia 2010 · dodano: 18.08.2010 | Komentarze 2

Dziś bardzo nietypowy powrót. Ścieżką do Wrzeszcza, potem Kościuszki a następnie Chłopską do pewnego dużego sklepu z asortymentem sportowym. Potem koło Hipodromu i Ergo Areny, do której pełzła chmara kibiców na rozgrywany właśnie mecz Polska-Brazylia w siatkówkę. Z Sopotu wróciłem ulica Reja.

No dobra. Po to byłem w Decathlonie:

i po to:

Dominik, te buty o które tak Cię wypytywałem były jeszcze. Dwie pary - jedna rozmiar 40 lub 41 i druga rozmiar 47. Niestety sporo na mnie za duże. Kupiłem więc te. Droższe, ale bardzo wygodne. Martwiłem się trochę o te sznurówki, ale można je wygodnie przycisnąć specjalną gumką (zintegrowaną już z butem).

A wracając wstąpiłem na pocztę odebrać przesyłkę. A przesyłką było to na co czekałem dobre parenaście lat:)
Uwaga, uwaga. Oto jedno z moich marzeń:

I jeśli ktokolwiek nie wie jeszcze o czym mowa - mała podpowiedź:

Ok, a teraz idę przykręcić pedały i trochę poćwiczyć:)
Kategoria do/z pracy

| 09:47 czwartek, 19 sierpnia 2010 | linkuj @RoboD

Niestety, ale panowie w starym składzie już nie wystąpią:( Rick Wright zmarł 2 lata temu :(
Podobno Gilmour zapowiedział, że na jednym z europejskich koncertów wystąpi. Nie zdradził na którym. Kto wie, zawsze podkreślał, że dobrze mu się grało w Gdańsku (i jest zapis DVD z koncertu) więc może wybierze ponownie Polskę. Choć stawiam na Anglię.

A co do The Wall - film wysmienity. Posiadam na DVD. Zresztą całe The Wall znam od A do Z. Arcydzieło.
RoboD
| 09:42 czwartek, 19 sierpnia 2010 | linkuj Mimo, iż wolałbym Panów razem w starym składzie, to i tak bardzo zazdroszczę imprezy. BTW kiedyś po obejrzeniu "The Wall" Parkera, dosłownie szczęka opadła mi na podłogę... Polecam, choć z wpisu raczej wnioskuje, że film powinien być Ci znany.

Pozdrower

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jezda