Z pracy... i na pocztę po wygraną

Wtorek, 14 września 2010 · dodano: 14.09.2010 | Komentarze 4

Rower coś mi ciężko jeździ chyba pora go wyczyścić :)

Po pracy pojechałem odebrać przesyłkę. Okazało się, że jest to nagroda, którą wygrałem w konkursie na Facebooku. Konkurs ogłoszony był na profilu ZagonRowerDoRoboty a fundatorem nagrody było wydawnictwo Motor-Presse Polska Sp. z o.o.
A oto i nagroda:
Kategoria do/z pracy, solo

| 18:46 wtorek, 14 września 2010 | linkuj Dzięki:)

@akacja, zaraz tam najlepsi. Przyfarciło się. Następnym razem będzie Twoja kolej.

@adas
to zależy co rozumiesz przez "nasze okolice". Jeśli chodzi o okolice Gdańska to:
1) Tczew->Koźliny->Steblewo->Osice->Trutnowy->Grabiny-Zameczek->Wocławy->Miłocin->Wróblewo->Wiślina->Gdańsk
2) Gdańsk->Rokitnica->Pruszcz Gdański->Straszyn->Bąkowo->Gdańsk

Po dwie trasy w okolicach Koszalina, Łeby, Ustki, Torunia.
adas172002
| 18:36 wtorek, 14 września 2010 | linkuj gratulacje! a co jest w tym przewodniku w naszych okolicach?
akacja68
| 16:38 wtorek, 14 września 2010 | linkuj też wzięłam udział w tym konkursie, cóż wygrywają najlepsi:) Gratuluję! A swoją drogą trochę ludzi z bikestats. udziela się na ZagońRowerDoRobory.
Luszi
| 16:28 wtorek, 14 września 2010 | linkuj O, gratuluję, fajna nagroda. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pobie