Z pracy... i pomoc techniczna

Piątek, 3 grudnia 2010 · dodano: 03.12.2010 | Komentarze 4

W drodze powrotnej zadzwonił do mnie Luszi z pytaniem czy mam pompkę. Miałem. Miałem też dętkę, która również okazała się pomocna. Ale to wszystko opisał już Luszi u siebie (KLIK).

Wróciliśmy Kościerską. Pierwotnie zakładałem powrót Węglową, ale raczej nie dałbym rady podjechać pod lodowisko na Bytowskiej. Zresztą na Kościerskiej, mniej więcej od połowy, miałem również spore problemy. Koła ześlizgiwały mi się to w jedną to w drugą stronę. Do tego sprawy nie ułatwiały koleiny. Luszi dzielnie gnał do przodu, a ja walczyłem by utrzymać równowagę. No i znów glebnąłem. Koniec końców pod najwyższy podjazd skapitulowałem i rower wprowadziłem.

Mam nadzieję, że coś z Bytowską zostanie zrobione, bo chyba Zgniłe Mosty to najlepsza alternatywa aktualnie.

Sporo bikerów dziś na mieście.
Kategoria do/z pracy, zimowo

| 16:51 niedziela, 5 grudnia 2010 | linkuj No na takim to by się śmigało ;-)
| 21:49 piątek, 3 grudnia 2010 | linkuj Dajesz Luszi! KLIK! ;-)
Luszi
| 21:45 piątek, 3 grudnia 2010 | linkuj Może powinniśmy z Michem mieć trójkołowce do jazdy zimą. ;) Zawsze to stabilniej i koła napędowe aż dwa. Przez las powinien taki rower iść jak przecinak. ;)
| 21:24 piątek, 3 grudnia 2010 | linkuj Nie masz lekko z tym wjazdem/zjazdem na swoją dzielnię :-( Ja mam w tym względzie luksusowo.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciesc