Do Wrzeszcza

Poniedziałek, 14 marca 2011 · dodano: 15.03.2011 | Komentarze 7

W poniedziałek wybrałem się z Luszim (on na rowerze mojej żony) do Wrzeszcza, celem wykonania przeglądu gwarancyjnego. Do przeglądu nie doszło, szlag mnie na miejscu trafił i nawet mi się nie chce o tym pisać.

Pora wymienić już napęd, bo łańcuch przeskakuje okropnie (ale to dziwne, bo w sobotę nic a nic się z nim nie działo). Doszło nawet do tego, że łańcuch mi po prostu odpadł:/ Musiliśmy z Luszim improwizować i skrócić łańcuch o dwa ogniwka. Dobrze, że ze mną jechał, bo ja to bym nie wiedział co z tym zrobić :D

Reja (ostry podjazd) jest już przejezdna. Jest troszkę lodu miejscami po środku asfaltu, ale nie utrudnia to specjalnie jazdy.

Nogi mają się już dobrze, na Reja wjechałem na raz, jeszcze tylko muszę nad płucami popracować.
Kategoria wypady

| 20:26 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Michał, skoro podjechałeś na raz pod ostry, to z twoją kondycją i siłami jest bardzo dobrze :-) Ja jeszcze nie zaryzykowałem wjazdu pod ostrą bo nie czuję się jeszcze na to.
| 20:23 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj NO!! PANOWIE!! Reja jest perfekt!! Tylko śmigać. Ja dziś zrobiłem lajtowe 3 rundki pod łagodną, niestety zrobiło się zimno, więc uciekłem do domu. Śniegu praktycznie nie ma (nawet na łagodnym podjeździe). Błota śladowe ilości na łagodnym, na ostrym suchutko i czyściutko. Panowie: tylko śmigać :-)
Marchos | 11:12 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj na łagodnym podjeździe w ubiegłym tygodniu było marnie (jak pisałem), dzisiaj się tam wybieram, to dam znać jak jest
| 10:16 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Trochę pieszo Luszi szliśmy i się nabiło :) Możesz sobie odliczyć ;-)
dominik
| 10:02 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj spoko damy rade ;)
Luszi
| 09:55 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Skąd wziąłeś to 1:57? :)

Dominik, z tym że my jechaliśmy tylko stromą częścią, na łagodnej pewnie jest trochę gorzej.
dominik
| 08:00 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj Coś czuję że muszę się wybrać na tego Reja skoro już można :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj