Z pracy... i wpływ wiatru na psychikę ludzia

Środa, 6 kwietnia 2011 · dodano: 06.04.2011 | Komentarze 4

Lekka mżawka i wmordewind na powrocie. Ale nie deszczyk ani wiatr mi najbardziej przeszkadzały podczas jazdy, a... ludzie. Paranoja. Jakby wiatr wywiał ludziom rozum. Łażą jacyś spanikowani, rozkojarzeni, biegają w tę i nazad nie rozglądając się na boki. Coś w tym jest, że wiatr powoduje całkowite rozkojarzenie u ludzi. Jutro ma wiać mocniej, strach pomyśleć co się będzie działo na ulicach.

Co skrzyżowanie to kombinowanie. Jak nie piesi to kierowcy zachowują się kretyńsko.

Ale była jedna pozytywna rzecz dziś. W okolicach Castoramy szedł sobie mężczyzna w średnim wieku, z czapką z daszkiem na głowie. Wtem zerwał się gwałtowny podmuch i czapka sfrunęła z włosów. Gość się zatrzymał, schylił i jak już niemal sięgnął do czapki, kolejny podmuch zwiał ją kilka metrów w tył. Akurat w kierunku, w którym zmierzałem. Wyprzedziłem toczącą się czapkę i zatrzymał ją na szprychach. Schyliłem się i podałem ją właścicielowi. Ten z uśmiechem ładnie podziękował. Niby nic, ale bardzo mi to poprawiło humor.
Kategoria do/z pracy, solo

| 19:33 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj No fakt, to już lekki hardkor :-D wczoraj i dziś.
| 05:45 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj Tak, wczoraj i dziś odpuściłem ze względu na wiatr. Nie czerpię przyjemności z jazdy w takich warunkach.
| 20:13 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Domyślam się że dziś nie pojechałeś ze względu na wiatr? Powiem krótko: DOBRZE ZROBIŁEŚ!!
Masakra dziś była.
| 18:30 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Oj wiało dziś wiało :-( Już mi się odechciewa, jak czytam że jutro ma wiać mocniej :-(
Ale dobry uczynek Ci się udało spełnić .... pięknie, pięknie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eulic