Z pracy ... i prace ogrodowe

Środa, 27 kwietnia 2011 · dodano: 27.04.2011 | Komentarze 6

Uwaga, uwaga. We Wrzeszczu rozkopana całkowicie ddr na Grunwaldzkiej przed skrzyżowaniem z Konopnickiej, a na dłuższym odcinku zryta za skrzyżowaniem z Dmowskiego. Nie było nic mowy o tym, że będą ruszone ddr podczas remontu. Myślałem, że rowerzystów to nie ruszy. I teraz problem. Jechać nadmorską, gdzie masa ludzi się już plącze, czy jednak Grunwaldzką, mimo tego, że na tych odcinkach trzeba wtarabanić się na zatłoczony chodnik?

Dziś był ogień na powrocie. Wybrałem dziś powrót Węglową i śmigało mi się rewelacyjnie. Mimo znacznych spowolnień we Wrzeszczu do rodziców dojechałem ze średnią powyżej 22 km/h. Sukces, choć i tak Luszi już mnie na ziemię sprowadził swoim wpisem ;-)

Od rodziców, mimo tego, że było płasko, średnia spadła. A to dlatego, że dostałem niezły wycisk. Oczko wodne się ojcu kiedyś osunęło (podmokła ziemia zapadła się pod folią i zburzyła konstrukcję) i próbowaliśmy to jakoś naprawić. Niestety tak się umordowaliśmy, że nie miałem za bardzo sił do ciśnięcia na rowerze. Jutro biorę urlop i dalej pomagam ojcu z oczkiem.
Kategoria do/z pracy, solo

| 05:22 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Marchos,
jakoś nie wierzę, że zostanie położony ładny asfalt. Doświadczenie wskazuje, że należy się tam spodziewać kostki z odzysku, albo płyt chodnikowych. Mam nadzieję, że się mylę.
Luszi
| 04:53 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj Dziury przy drzewach są tylko tam, gdzie jest czerwony asfalt, a rozwalali tylko tam, gdzie jest zwykły krzywy asfalt z białą linią albo kostka (przy przystanku koło Newskiej).
| 21:45 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Miejmy nadzieję że jak ją rozwalają to zrobią w końcu ją porządnie a nie biały pasek namazany na asfalcie i te nieszczęsne płyty dziurawki przy drzewach.
| 14:41 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Chamstwo:(
Luszi
| 10:00 czwartek, 28 kwietnia 2011 | linkuj Dziś dalej rozwalali DDR, tym razem naprzeciwko Manhattanu.
| 22:06 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj To śmigaj nad morzem. Tam mimo tłoku jedzie się całkiem nieźle. A tak mnie dzisiaj kusiło, żeby wracając z Reja pojechać przez Wrzeszcz. Dobrze że jednak pojechałem nad morzem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo