Do pracy... ekspresowo

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 4

W nocy była potworna ulewa połączona z burzą. Jak się obudziłem i wyjrzałem przez okno to myślałem, że to ten koniec świata co miał w sobotę być.

Wydarzenia z nocy zniechęciły mnie do rowerowania, ale jednak się przełamałem i wsiadłem na brykę. Wyjechałem dość późno, więc musiałem narzucić sobie szybkie tempo. Bardzo szybkie tempo. Tym bardziej, że jechałem na około, po asfaltach, unikając leśnego błocka. No i tak śmignąłem, że chyba osiągnąłem rekord swojej prędkości średniej na dojazdach do pracy. Dziś zdecydowanie był OGIEŃ. To dziwne, bo miałem kilka dni przerwy od porządnego jeżdżenia.

A muzyczka na dziś, dzięki Monice, która w swoim wpisie podlinkowała inny utwór tegoż zespołu. Przed Państwem Johan Edlund i Tiamat:

Kategoria do/z pracy, solo

| 06:12 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj Spoko marchos. Zważ, że ja jadę rano praktycznie tylko z góry i po płaskim.
| 19:28 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Oj była burza jak trzeba. Nawet się obudziłem, a prawie mi się to nie zdarza.
Ale powiem Ci, że średnią wykręciłeś że aż mi kopara spadła.
No no, chyba wpadnę w kompleksy ;-)
Luszi
| 06:37 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj A jednak! Bo już się zastanawiałem, czy te grzmoty to mi się tylko przyśniły, czy słyszałem je naprawdę. ;)
emonika
| 06:11 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Fakt - średnia wysoka :)

A Tiamat "był ze mną" tzn "jest" na każdych zawodach - jeździ mi się przy tym świetnie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo