Z pracy... i nowe nabytki

Środa, 25 maja 2011 · dodano: 25.05.2011 | Komentarze 4

Dziś przez Wrzeszcz, bo spieszyłem się do domu. W Wrzeszczu nie tylko nie ma już drogi dla rowerów... znika też chodnik.

Potem podskoczyłem (a właściwie tata mnie podrzucił) do Cyclosportu w Chwaszczynie, gdzie kupiłem cztery oponki Kenda Kobra (dla mnie i żony). KaszebeRunda to dobry moment, by spróbować semislicków. Zobaczymy.
Kategoria do/z pracy, solo

| 21:17 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj To jak napisali do 4,5 to pierdnij 4,5.
Ja pompowałem do 4 bo na moich było napisane że pompować do 4-ech ;-)
| 05:31 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj Luszi,
gdybym nie był ograniczony finansowo i czasowo to może bym i kupił kevlarowe. Jak powiedziałem panu w Cyclosporcie, że są Kobry kevlarowe to się zdziwił. Okazało się, że on też jedzie na KR, ale z synem więc na mikro.

marchos,
pierdnąłem w nie prawie na maksa. Na oponce napisane 2,8-4,5 bara, a napompowałem na 4.
| 20:27 środa, 25 maja 2011 | linkuj Oj tam oj tam Luszi. Mój rower jest ciężki jak czołg, opony ma drutówki, ramę stalową i nie narzekam. Do tego jeszcze na plecach codziennie 6 kg plecaka. Jak w końcu odpowiednio pierdnąłem w oponki na 4 atmosfery to całość idzie jak burza.
Sirmicho .... "będzie pan zadowolony" ;-) Wzór oponki wygląda na szybki, tylko mocno pierdnij w oponki- na kamyczki.
Luszi
| 19:55 środa, 25 maja 2011 | linkuj Jeżeli w końcu kupiłeś te drutówki, to będziesz żałował tego posunięcia, jak tylko kiedyś przesiądziesz się na lekkie kevlary. :PPP Ja teraz będę się rozglądał za czymś w okolicy 400 gramów na sztuce, bo moje kobry są już dość zjechane i jest pretekst do odchudzenia kółek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pangi