Do pracy... i uśmiechnięty

Środa, 1 czerwca 2011 · dodano: 01.06.2011 | Komentarze 2

Wczoraj pomarudziłem, więc dziś tylko pozytywnie.

Ptaszki rano śpiewają, las pachnie - pięknie jest. W Sopocie przystanąłem i strzeliłem fotkę:
Morze nad ranem © sirmicho

Przez pół drogi śpiewałem sobie na głos, jeśli ktoś mnie mijał to na pewno różne dziwne myśli przeszły mu przez głowę.

Jechałem dziś na lajcie, dopiero na Zwycięstwa pocisnąłem. A skoro dziś dobry humor jest to zapodam Wam piosenkę, a właściwie utwór instrumentalny. Wesoły. "Relief" Amorphis. Słuchając go faktycznie da się poczuć tytułową ulgę. Rozpierającą radość z faktu, że pozbyliśmy się jakiegoś ciężaru. Wtedy chce się skakać i krzyczeć z radości - taki właśnie jest ten utwór. Wypchany pozytywnymi emocjami.

Miłego dnia!
Kategoria do/z pracy, z Anią

| 06:49 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj k4r3l, powiem Ci, że też nie podchodzi mi za bardzo nowy Amorphis. To znaczy fajny jest, inny, ale jakoś specjalnie za nim nie szaleję... Ale za to koncertowo są rewelacyjni. Oglądałem ostatnio ich koncert na DVD i powiem Ci, że rewelacja. Nowy wokalista ma genialny growling.
k4r3l
| 06:46 środa, 1 czerwca 2011 | linkuj taaak, stary dobry Amorphis :) teraz to już nie to samo, ale też nieźle :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa geipo