Do pracy

Poniedziałek, 19 września 2011 · dodano: 19.09.2011 | Komentarze 6

Ostrym Rejem w dół. W deszczyku.
Kategoria do/z pracy, z Anią

| 05:41 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Zorientowałem się za późno, że powietrze uchodzi. A że mam przy okazji do wymiany obie opony, to nie chciało mi się łatać i pompować jednej dętki, tylko po to, żeby w domu spuścić powietrze, założyć nowe gumy i od nowa pompować.
| 20:24 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Słyszałem, że zostawiłeś swojego rumaka Kubusia w służbowej stajni. Fee.....brzydko tak zostawiać swojego rumaka, który okulał ;-).
| 09:28 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Heheheh, no mogłaby się przestraszyć, ale przekażę jej Twoje machanie :)
Luszi
| 09:25 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj To nie ja. Machałem tylko do Ani, bo do Ciebie nie zdążyłem. Ale nie zobaczyła - może dobrze, bo znów by się mnie przestraszyła. ;)
| 09:19 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Ktoś na mnie trąbił... może chcesz się do tego przyznać? ;-)
Luszi
| 09:11 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Minęliśmy się na początku Wodnika, tylko że ja jechałem samochodem. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mawia