Do pracy

Piątek, 9 marca 2012 · dodano: 09.03.2012 | Komentarze 4

Miałem zacząć dopiero od poniedziałku, ale nie mogłem się doczekać. Jak tylko zobaczyłem, że termometr wskazuje więcej niż 0 to wskoczyłem na rower.

Jechało się znośnie. Na szczęście nie miałem problemów z oddechem, nie licząc oczywiście zwykłego zmęczenia. Noooo, kondycję to zgubiłem dawno. Znów trzeba się trochę pomęczyć nim wróci się do formy.

Licznik dziś pomierzył 2 km i znowu coś zdechło :/ Pomiary wpisuję więc z głowy.
Ale teraz jak przeglądałem rowerek to widzę, że już licznik działa.

Zjechałem dziś Węglową bo wydaje się być najbezpieczniejszą leśną drogą obecnie (czyt. brak błota) i rzeczywiście fajnie się nią zjeżdżało.
Kategoria do/z pracy, solo

| 15:03 sobota, 10 marca 2012 | linkuj No, do zobaczenia chłopaki :)
| 21:03 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Noooo, jak miło :-) Teraz już naprawdę wróciłeś na 2 koła i mam nadzieję, że teraz będziemy się spotykać na trasie.
adas172002
| 17:48 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Witam na kołach! Do zobaczenia na trasie
dominik
| 08:42 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Jak na razie wszędzie sucho wiec jest ok mam nadzieje ze jeszcze trochę się tak utrzyma :) no i witam w nowym sezonie ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz