Do pracy

Poniedziałek, 12 marca 2012 · dodano: 12.03.2012 | Komentarze 2

Węglową, Bytowską i dalej standardowo ddrem przy Grunwaldzkiej.

Licznik nadal nawala. Mierzył całą drogę, ale co chwilę gubił sygnały i zaniżał prędkość, tak jakby mierzył co któryś obrót. Z prędkości 30 km/h nagle robiło się 14 a czasem i 9. Nie zgadza się też odczyt dystansu z licznika i z mapy. Licznik pokazał 16,8 km, podczas gdy z mapy google wychodzi ponad 19 km. Nie podoba mi się to :/
Czas jazdy na pewno się też nie zgadza więc wpisuję ten z piątku (też był na oko).

Kamerka ewidentnie do reklamacji. Ładowałem ją wczoraj 24h i żadnej sygnalizacji czy już się naładowała. Nie wydaje mi się że trzeba ją ładować dłużej niż dobę. Mimo tak długiego czerpania prądu ze ściany kamerka nagrała 3 minuty i się wyłączyła. Ponowna próba nagrania to kilkadziesiąt sekund, potem kilkanaście. Po jakimś czasie kilka minut. Kicha. Muszę zareklamować.
Kategoria do/z pracy, solo

| 22:57 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Ja mam Sigmę na kabelku 1106 i poza tym że musiałem kleić obudowę bo po upadku się rozwaliła- to wszystko z nią OK. Jedyny minus że na mrozie zamarza wyświetlacz, ale mierzy dobrze.
A z kamerką to niefart :(
Luszi
| 10:13 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Dlatego ja najbardziej lubię stare sigmy z lat 90-tych. ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kresi