Z pracy

Wtorek, 13 marca 2012 · dodano: 13.03.2012 | Komentarze 4

Znów bez pomiarów:/

Endomondo też już mogę między bajki włożyć. Jak zapisuję ślad z telefonu to urywa mi go w połowie, albo zaczyna mierzyć w połowie. Z kolei jak rejestruje trasę moim gpsem to mam kretyńskie odczyty wysokości i wychodzi, że zjeżdżając do Oliwy zaliczam ponad 500 metrów podjazdów. Co za bzdury.

Okropniasty wiatr. Mocno wiało i hamowało więc się nieźle umordowałem. A do tego zmarzłem. Gdyby nie ten wiatr to dziś byłoby całkiem nieźle. Szybko odbudowuje się forma.

Kamerkę oddałem dziś w ramach reklamacji. Niestety nie mieli na stanie drugiego, żeby wymienić. Muszę więc czekać na wynik reklamacji.
Kategoria solo, do/z pracy

| 21:56 środa, 14 marca 2012 | linkuj Ha ha "tak dobra jak Twoja"- serdecznie się uśmiałem :-) Mojej formy nie ma i nie wiem gdzie się podziała. Jeżeli jazda tempem emeryta na Wigry 3 jest formą- to faktycznie taką mam :-D

Owocnego załatwienia reklamacji, bo kamerka wydaje się być całkiem spoko. Czekam niecierpliwie na wyniki testów: szczególnie ile można nagrać (czas pracy ako)
| 21:20 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj To że forma mi się odbudowuje nie oznacza, że jest w połowie tak dobra jak Twoja. Po prostu w piątek zdychałem pod górkę, a czuję, że jest coraz lepiej
| 21:16 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj Kurcze, jak to jest? Piszesz że forma Ci się szybko odbudowuje, a ja po 3 tygodniach przerwy w lutym jeżdżę już 4-ty tydzień i ........... nawet przebłysków formy nie stwierdzam :(
adas172002
| 19:44 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj No prawdę prawisz, ten wiatrzysko dziś był wyjątkowo upierdliwy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa staco