Z pracy... przez Rębiechowo

Czwartek, 12 kwietnia 2012 · dodano: 12.04.2012 | Komentarze 3

Dziś bardzo nietypowy powrót. Powodem była potrzeba rekonesansu terenu na potrzeby pewnej osoby :)

A trasa wyglądała tak:
Kategoria do/z pracy, solo

| 20:06 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Legenda głosi ;-), że nazwa ulicy wzięła się od tego, że kiedyś spadł tam rój meteorytów :-D a dla upamiętnienia tego faktu, nikt jej po tym nie naprawiał :-D
| 05:48 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Właśnie, zapomniałem napisać.
Tak, przejechałem się Meteorytową bo pod koniec już nie miałem siły i nie chciało mi się podjeżdżać kretyńskimi płytami. Miałem obawy czy Meteorytowa nie jest przypadkiem ubłocona, ale nie była. Natomiast równość tej drogi pozostawia wiele do życzenia. Totalny kosmos, jakbym faktycznie po meteorycie jechał. Nie polecam. Umęczyłem się strasznie.
| 21:49 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj He he widzę że "przeleciałeś" się ul.Meteorytową :-) Nie pogubiłeś tam kół?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa byloi