Do pracy... pilotażowo

Piątek, 8 czerwca 2012 · dodano: 08.06.2012 | Komentarze 0

Oto nadszedł ten dzień. Koleżanka Anka postanowiła wybrać się dziś w dziewiczą podróż swym nowym rowerkiem do pracy. A że kiedyś obiecałem, że ją odprowadzę no to słowa dotrzymałem.

Rano przez Klukowo, Słowackiego i Budowlanych, potem Montażystów i św. Brata Alberta. W Karczemkach spotykam się z Anią i prowadzę ją drogą, którą jakiś czas temu sprawdziłem. Najpierw nową kładką przez obwodnicę. Super jest ta kładka. Następnie ddr wzdłuż Kartuskiej - ta już mniej super, ale zdecydowanie lepiej niż ulicą. Potem przez Jasień i Chełm. Z Chełma zjechaliśmy Łostowicką. Genialna ddr do zjazdów. No i Kartuska - na tym odcinku również przyjemnie się jedzie.

Powrót planuję trochę inną trasą na Chełm.

A no i dowód, że koleżanka Anka dojechała do pracy:

Wczoraj zmieniłem wreszcie tylną oponę w rowerze, bo stara była już właściwie full slickiem i zaczęły się druty odznaczać. Pogrzebałem trochę przy hamulcach bo znów siła hamowania mi spadła. Próbowałem odtłuścić klocki i tarcze, nie wiem czy dobrze to robiłem, ale rezultat jest taki, że przód zdecydowanie lepiej hamuje, natomiast tył bez zmian czyli beznadziejnie. Zauważyłem, że tarcza z tyłu ma ciemny pas, jakby była brudna, ale podczas mycia spirytusem nie chciało to zniknąć. Zastanawiam się, czy tarcza nie jest po prostu za bardzo zjechana.

U aniathemy wymieniałem napęd. Dostała nową kasetę i nowy łańcuch. Jak to założyłem to okazało się, że i środkowa zębatka na korbie wymaga wymiany. Na szczęście miałem jedną w zapasie.