Do pracy

Piątek, 22 czerwca 2012 · dodano: 22.06.2012 | Komentarze 3

No i meteo mnie oszukało :/ Zmokłem okropnie. Rano wyjrzałem przez okno, coś tam kropiło, a meteo twierdziło że nie będzie padać dziś w ogóle. Więc zostawiłem ochraniacze na buty w domu.
jak tylko oddaliliśmy się od domu tak zaczęło padać. Na szczęście kurtkę miałem, ale brak ochraniaczy szybko dał się we znaki. Basen w butach.

Teraz wszystko schnie w robocie.
Kategoria z Anią, do/z pracy

dominik
| 10:26 piątek, 22 czerwca 2012 | linkuj no ja tez w telefonie uzywam "Meteo" wiec moze faktycznie cos ci sie nie odswiezylo ?
| 10:20 piątek, 22 czerwca 2012 | linkuj No z tegoż właśnie, ale może moja aplikacyja na telefonyji się nie zaktualizowała poprawnie i wyświetliła wczorajszą wersję.
dominik
| 10:15 piątek, 22 czerwca 2012 | linkuj nie wiem z jakiego meteo korzystasz ale na new.meteo.pl rano wyraznie bylo ze bedzie padalo i mnie nie zaskoczylo :) co nie zmienia faktu ze tez zmoklem hehe

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sasie