Do pracy

Wtorek, 28 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 2
Uczestnicy:

Ostatnio zaopatrzyłem się w nawigację Garmina (etrex 30) i dziś wpisuję statystyki jakie wskazała mi nawigacja a nie licznik. Od razu widać, że licznik miałem źle ustawiony i zawyżał wartości.

A dziś sporo się działo.

W lesie doczekałem się spotkania z dziką zwierzyną. Na poboczu drogi dwa zające szukały śniadania. Ucieszyłem się na ich widok jak dziecko, ale faktycznie dawno nie widziałem zająca w lesie.

Na skrzyżowaniu Hallera z Kliniczną zaczęli robić ddra, który ma połączyć Hallera z Marynarki Polskiej (wreszcie). Zdjęto chodnik i wylano podkład pod ddr.
Wygląda obiecująco.

Na alei Zwycięstwa z kolei miałem zabawną sytuację. Kojarzycie popularne sceny z westernów, kiedy na pustyni wiejący wiatr niesie przez kadr wysuszoną róże jerychońską? Dziś miałem polski odpowiednik. Na pustej ddr przed rowerem przeleciał mi kołpak :)
Kategoria do/z pracy, z Anią

| 15:25 wtorek, 28 maja 2013 | linkuj No coś w tym jest. Ale wydaje mi się, że i tak jest on dokładniejszy obecnie niż mój licznik, bo wartość jaką w nim wpisałem była wzięta z Internetu ;-)
adas172002
| 15:23 wtorek, 28 maja 2013 | linkuj Pomiar odległości licznikiem jest dokładniejszy. GPS liczy dystans jako sumę odcinków pomiędzy punktami które zarejestruje, jest to więc obarczone większym błędem (metody pomiaru) niż liczenie obrotów koła w rowerze i przemnożenie zliczonej liczby przez jego obwód. Pod warunkiem że właściwie podasz obwód koła :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa udocz