Chwaszczyno - Owczarnia

Sobota, 22 sierpnia 2009 · dodano: 02.02.2010 | Komentarze 2

Kategoria wypady

| 12:34 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj @Kajman
Wycieczki, które dodałem do tej pory to przeniesiony zapis statystyk z innego serwisu, którego już nie używam. Ciekawsze wycieczki, które przejechałem opisuję na swoim blogu (są i zdjęcia i mapka i ślad GPS i relacja).

Nowe wycieczki będą pojawiać się tu i tu, ale na BS będzie jedynie krótka wzmianka, być może zdjęcia, mapka i odnośnik na właściwego bloga. Po prostu nad blogiem Rowerowe Wypady pracowałem wcześniej i nie chcę go już przenosić w całości na BS. Tym bardziej, że blog na BS wymusza podawania szczegółów wycieczek, a moje wpisy nie ograniczają się jedynie do wycieczek.

Zapraszam na www.rowerowewypady.blogspot.com. Opis wycieczek pod etykietą wypady -> KLIK!
Niedługo będą nowe wycieczki, czekam tylko na zastrzyk gotówki i zakup nowego roweru:)

Pozdrawiam,
dzięki, że zajrzałeś.
Kajman
| 21:50 piątek, 26 lutego 2010 | linkuj Szkoda, że traktujesz BS po macoszemu. Z tego co wychodzi z linka nic nie widać:(
Fajnie byłoby zobaczyć fotki z Gdańska i nie tylko a przy okazji coś ciekawego przeczytać:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieral