Wreszcie!

Czwartek, 18 marca 2010 · dodano: 19.03.2010 | Komentarze 9

Koniec czekania! Wreszcie jest!

Wczoraj odebrałem rower, który spędzał mi sen z powiek przez ostatnie miesiące. W końcu się doczekałem.

Cube Acid 2010 wreszcie w domu.
Odbyłem krótką przejażdżkę ze sklepu do domu i na razie rowerek czeka cierpliwie na pierwszą dłuższą wyprawę.

To mój pierwszy markowy rower. W porównaniu do tego, na którym jeździłem poprzednio... nie, tego nie można porównywać.

Rower zakupiłem w sklepie Wysepka w Gdańsku i przepraszam za reklamę, ale muszę ten sklep pochwalić. Kupowałem dwa rowery (jeden dla żony), dwa Cube - Acid i Attention. Okazało się, że Attention przyszedł z lepszym amortyzatorem (RockShox Dart 3 zamiast Suntour XCM), podobno błędnie zainstalowali w fabryce. Sklep sprzedał tego Attention po starej cenie, co bardzo miło mnie zaskoczyło.

No dobra, koniec gadania. Obejrzyjcie wczorajsze, robocze fotki (instalowałem trochę ustrojstwa). Błotniki znikną, jak tylko pogoda się poprawi.

Konserwacja łańcucha:

I Attention+ mojej żony:
Kategoria inne

| 13:42 piątek, 15 października 2010 | linkuj @Adas
Moje błotniki bardzo dobre. Co prawda w większym błocie i tak jesteś brudny, ale na drobniejsze opady jak najbardziej się sprawdzają. Nie polecam tych co ma moja żona. Tylny błotnik szybko traci "chwyt" i kolebie się na boki.

Używam SKS Shockboard. Polecam.
adas172002
| 19:02 czwartek, 14 października 2010 | linkuj Hej, a co z perspektywy tych kilku miesięcy używania możesz powiedzieć o błotnikach?
Kajman
| 08:02 sobota, 20 marca 2010 | linkuj Super:)
| 00:28 sobota, 20 marca 2010 | linkuj Wow !!!! Piękny mięśniolot !!!
Darecki
| 22:37 piątek, 19 marca 2010 | linkuj Z takim sprzętem to grzech nie wybrać się na "Rowerową Stegnę"
Zapraszam :-)
| 20:47 piątek, 19 marca 2010 | linkuj O spd pomyślę jak się odkuję finansowo;-)

Dziękuję za życzenia.
piootrj
| 12:27 piątek, 19 marca 2010 | linkuj Fajna maszyna, nic tylko życzyć szerokiej drogi :-)
houston
| 08:56 piątek, 19 marca 2010 | linkuj Ładna maszyna, aż się prosi o spd do takiego ściganta :)
ludwik997
| 08:04 piątek, 19 marca 2010 | linkuj Super sprzęty :) Udanego rowerowania życze :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eroko