Do pracy - inna trasa

Piątek, 18 czerwca 2010 · dodano: 18.06.2010 | Komentarze 0

Dziś wstałem wcześniej i postanowiłem, że pojadę zmodyfikowaną trasą do pracy. Nie dawałem jej zbytnio szans na stanie się standardową trasą dojazdową, ale raz na jakiś czas, czemu nie.

Owczarnia - Węglowa - Klesza - potem jakoś w las - Samborowo - Abrahama - Grunwaldzka i dalej już standard ścieżką rowerową.

Droga do pracy powinna spełniać trzy warunki. Powinna być:
1) łagodna, coby się na niej nie napocić
2) komfortowa, coby się nie stresować jeszcze przed pracą
3) szybka, bo czasem spieszno nam do roboty.

No, niestety żaden z tych warunków nie był spełniony.
Węglowa - strasznie rozryta. Da się jechać, ale przyjemność płynąca z takiej jazdy jest minimalna. Dodatkowo na samej górze Węglowej wsadzono w poprzek jakieś płyty (pewnie z jakiegoś konkretnego powodu), ale są tak ułożone, że mocno na nich wybija w górę. Trzeba uważać. Dużo gruzu, poharatanej ziemi. Słabo się teraz tędy jeździ.

Klesza - tę drogę znają wszyscy cykliści kręcący po TPK. Trochę wysiłku, jadąc pod górę.

Odcinek od Kleszej do Doliny Samborowej - bardzo fajna droga, ładne widoki, dużo zjazdów. Gdyby nie jeden szkopuł, a właściwie trzy. Bo tyle zwalonych drzew zagradza przejazd.