Z pracy - alternatywną drogą

Piątek, 18 czerwca 2010 · dodano: 18.06.2010 | Komentarze 0

Rano do pracy jechałem nietypową dla siebie trasą. Wrócić postanowiłem również inną niż zwykle.

W ogólnym zarysie trasa prezentowała się tak:
Kartuska - Nowolipie - Piekarnicza - Myśliwska - Dolne Migowo - Nowiec - Potokowa - Dolina Strzyży - Matemblewo - Szwedzka Grobla - Klesza - Węglowa - Owczarnia.

Ogólnie masakrycznie. Na Morenie strasznie błądziłem próbując się przedostać leśnymi ścieżkami na żółty szlak. Nie dało rady. Straciłem dużo czasu i dużo siły na bezsensowne podjazdy. Trafiłem nawet na jakieś wysypisko śmieci. W końcu zjechałem do Potokowej i potem było juz bez problemów. Odbyłem również wyczerpujący podjazd Myśliwską, ale to już świadomie. Chciałem spróbować tego podjazdu, bardzo mnie wymęczył.

Od Doliny Strzyży jechało mi się bardzo dobrze i już bez problemów, bo trasę znałem:) No i chyba sukces. Tak jak kolega Luszi zjechałem Kleszą na blacie. Zaraz... hmmm... coś nie tak. Aha, no dobrze. On wjechał na blacie. "W" czy "z", co za różnica ;-)

No i nieszczęsna Węglowa. Rano nią zjeżdżałem i nie było za ciekawie. Teraz nią wjeżdżałem i było jeszcze mniej ciekawie. To znaczy jechało się w sumie bez przeszkód i całkiem szybko, ale od robót strasznie jest tu nierówno. W każdym razie nie polecam tej drogi zaraz po obiedzie.