Do pracy

Wtorek, 26 października 2010 · dodano: 26.10.2010 | Komentarze 1

Wczoraj Kwaśny odpoczywał. Ale dziś już śmignąłem rowerem do pracy.

Rano ulica była mokra, więc pewnie w nocy padało. Dlatego dziś zjechałem Doliną Zgniłych Mostów, bo Kościerska ostatnio po deszczu przypominała kanał ;-)

Okazuje się, że mój napęd (po wyczyszczeniu i ponownym naoliwieniu łańcucha) daje jednak radę. Owszem przeskakuje na najmniejszej zębatce z tyłu, ale rzadko. Uff, odetchnąłem z ulgą.

A ten utwór chodzi za mną od wczoraj w ramach przygotowywania się do grudniowego koncertu:)

After I'm gone your earth will be free to live out its miserable span of existence, as one of my satellites, and that's how it's going to be...
Kategoria do/z pracy, solo

| 20:10 wtorek, 26 października 2010 | linkuj Tak apropos twojego napędu, to byłem zdziwiony że tak szybko Ci siada. Spojrzałem na twojego Kubusia i przebieg absolutnie nie wskazuje, że napęd byłby do wymiany. Przecież tam masz lepszy łańcuch i lepszą kasetę (twardsze i mocniejsze), które powinny więcej pociągnąć niż takie najtańsze jak w moim Authorze.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa racaj