Z pracy... i "półspotkanie"

Wtorek, 26 października 2010 · dodano: 26.10.2010 | Komentarze 2

W drodze do domu we Wrzeszczu znów spotkałem marchosa. Tym razem, by być pewnym, że mnie zauważy, już zawczasu wyciągnąłem swą lewicę w geście pozdrowienia. Odmachnął, zatem zostałem zauważony. Zjeżdżam bezpiecznie (nie hamując gwałtownie, bo za mną jechało parę osób) na chodnik i oglądam się czy marchos się zatrzyma. Bardzo się starał, oglądał się nawet za siebie, ale wiatr tak mocno wiał mu w plecy, że jego hamulce nie dały rady. Podejrzewam, że zatrzymał się dopiero w domu.

No, a ja pod ten wiatr.
Kategoria do/z pracy, solo

| 03:37 środa, 27 października 2010 | linkuj Spokojnie marchos, nic się nie stało przecież:)
| 20:05 wtorek, 26 października 2010 | linkuj Wybacz, ale obróciłem się i zdawało mi się że się nie zatrzymujesz (to pewnie przez ten tłum rowerzystów za twoimi plecami) a ponieważ spieszyłem się na cowtorkowe zajęcia dodatkowe, więc po prostu nacisnąłem na pedały i pojechałem. Wybacz, we wtorki do końca roku wyjeżdżam specjalnie wcześniej z pracy bo się bardzo spieszę. Wybacz mi więc tą sytuację.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dnieo