Do pracy

Środa, 27 października 2010 · dodano: 27.10.2010 | Komentarze 5

Dziś jechało się rewelacyjnie. I do tego prawie cały czas "zielona fala". Pod operą miałem tylko mały zgrzyt, bo wjechałem na przejście (na przejazd już nie wyrobiłem) na migającym zielonym (nie było jeszcze czerwonego), ale kierowca jakiegoś auta uznał, że może już skręcać z alei Zwycięstwa (a może to już Grunwaldzka?). Lekko po hamulcach i jadymy dalej:)

A teraz coś bardziej skocznego z repertuaru Tiamatu.

Tak trochę pop-rockowo.
Kategoria do/z pracy, solo

broda47
| 11:43 piątek, 29 października 2010 | linkuj Tiamat. Piękna muzyka dla specyficznego konesera.
| 05:32 czwartek, 28 października 2010 | linkuj Aha! Już wiem. Rozpoczęcie Alei Zwycięstwa obwieszcza flaga Chińskiej Republiki Ludowej przy konsulacie.
Luszi
| 14:58 środa, 27 października 2010 | linkuj Aleja Zwycięstwa czyli Wielka Aleja zaczyna się tam, gdzie pojawiają się drzewa między jezdniami i gdzie zaczyna się Trakt Konny, czyli dalej niż przy Do Studzienki.
| 11:11 środa, 27 października 2010 | linkuj Postaram się zapamiętać :)
flash
| 11:08 środa, 27 października 2010 | linkuj Zwycięstwa, Grunwaldzka zaczyna się na skrzyżowaniu z Do Studzienki :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa awodu