Do pracy... wreszcie

Czwartek, 24 marca 2011 · dodano: 24.03.2011 | Komentarze 4

No i stało się:) Wreszcie rowerem do pracy. Wymieniona zębatka chodzi perfekcyjnie z zakupionym na allegro łańcuchem i kasetą. Napędzik odrestaurowany. Jeszcze raz dziękuję Lusziemu za okazaną pomoc i cierpliwość ;-)

Jechało się bardzo dobrze, choć było dość zimno i wietrznie. Kościerska jest przejezdna, miejscami tylko zalega gęstsze błoto, ale ma konsystencję umożliwiającą przejazd :)

Jechałem w miarę lajtowo. Ale jak się okazuje nie było tak źle. Czas jazdy podaję na oko (jechałem 50 minut, z czego 5 minut odliczyłem na postoje na światłach), bo mój licznik odmawia współpracy. Chyba pora wymienić bateryjkę w nadajniku. Muszę ją wreszcie kupić.

Szkoda, że jutro opady deszczu ze śniegiem :/

A tu świetny floydowskobrzmiący Airbag.

Edit:
Mała ciekawostka. W zeszłym roku swoją pierwszą jazdę do pracy odbyłem 25 marca... czyli dzień później :)
Kategoria do/z pracy, solo

| 06:21 piątek, 25 marca 2011 | linkuj Dlatego piszę, że to końcowy boss, ale tej gry chyba nie przejdę ;-)
| 19:49 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj No!! Nareszcie!! ;-) Cieszę się że znowu na 2-kółce do pracy. Fajna muza, lubię takie klimaty. A co do leveli ;-) to myślę że dogonienie Dominika jest niewykonalne ;-) on niedługo będzie do pracy przez Warszawę jeździł :-) bo mu zbyt krótko będzie.
| 18:40 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj @emonika
Po kolei
Level 1 to Luszi, potem Ty, level 3 to Marchos, a Dominik to końcowy boss :)
emonika
| 13:53 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj No to teraz masz wyzwanie - musisz dogonić Dominika :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nosza