Z pracy... i znów łańcuch:/

Czwartek, 31 marca 2011 · dodano: 31.03.2011 | Komentarze 3

Już w pracy zauważyłem, że to co wczoraj majstrowałem przy łańcuchu na długo nie starczy. Na szczęście udałem się do sklepu rowerowego i kupiłem sobie nowy łańcuch. Na szczęście, bo zaraz jak wyjechałem z pracy to łańcuch mi się rozleciał w tym samym miejscu co wczoraj. Wymieniłem więc już na nowy. Ale widzę, że jest za długi i będę musiał w weekend trochę go skrócić.

W drodze powrotnej pojechałem do Jelitkowa, gdzie spotkałem Anię już na DDR. Wróciliśmy razem do domku.
Kategoria do/z pracy, z Anią

| 05:32 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj @Adaś:
Nie, no tak daleko to nie dojechałem. Wolę pisać ddr, bo ścieżki to mi się z kolei kojarzą z wydeptaną ścieżką, a to sugeruje, że jest ona dla pieszych a nie rowerów ;-)
| 19:17 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Dobrze, że kupiłeś nowy łańcuch, bo z tego wynika, że ten jakiś felerny był.
adas172002
| 18:31 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj mi osobiście DDR kojarzy się z jednym - wschodnie Niemcy :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa otaja