Do pracy... i niesamwoite spotkanie

Piątek, 1 kwietnia 2011 · dodano: 01.04.2011 | Komentarze 10

W nocy padało, więc dziś pojechałem Spacerową do Oliwy. Tuż za realem miało miejsce niesamowite spotkanie. Na drodze wyłoniły mi się dwa... a zobaczcie sami:
br />
Marchos i Luszi piszą, że mają ogień w nogach, a ze mnie to tylko para ucieka:(

Nie wiem czy zauważyliście, ale bikestats się trochę zmienił... m.in. są prywatne wiadomości między użytkownikami. Zastanawiam się tylko czy nie jest to żart :) Ale jeśli nie to super sprawa!

A no i wreszcie czuję się jak gość :)
Kategoria do/z pracy, z Anią

| 07:51 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj No, mówię Wam, full wypas ;-)
| 18:34 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj No Michał, drugie miejsce w TOP 10. No no, jesteś gość ;-) !!! A co do spotkania na Spacerowej ;-) to jaką tam fajną drogę rowerową zbudowali :-) będę musiał się przejechać, przetestować.
dominik
| 18:00 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj pies trącał te łosie ale jakie super pobocze na spacerowaj miałeś :D
Like It ;)
adam88-removed
| 10:16 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj To Ci się poszczęściło :) Kolejny przykład na to że warto jeździć na rowerze , ponieważ nigdy nie wiadomo co Cie może spotkać. A zazwyczaj są to bardzo pozytywne sytuacje , tak jak ta właśnie :)
| 07:38 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj @RamzyY:
ja też miałem raz spotkanie z łosiem czy jeleniem jakimś. Ale się mnie przestraszył (choć ja jego chyba bardziej) i uciekał. Fajnie to wyglądało.

@Luszi:
na ulicy... hmmm... No to dlatego ich w lesie nie widuję. Szlajają się po mieście.
Luszi
| 07:29 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj He, gratuluję pozycji w rankingu. Ja wczoraj zapomniałem napisać, że na ulicy w Oliwie spotkałem dziki (już to dopisałem). ;)

Widzę, że jak już zacząłeś jeździć, to nie przestajesz. :) A teraz znowu pada. :(
RamzyY
| 06:58 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj :) miałem w tym roku spotkanie z zagubionym, młodym ok 1.80m z głową łosiem zaraz kilkaset metrów od mojego domu, ale że byłem z psem na spacerze pomimo odległości 1.5m od niego nie mogłem go pogłaskać - pies też lubi inne zwierzęta ;)
u mnie na Podlasiu spotkać łosia jest tak łatwo jak krowę na polu ;) - ale nie z tak bliska jak podszedł ten młody
emonika
| 06:57 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj hahaahahahahaahha - no w tej danej akuratnej chwili - polubiłeś jakoś bardziej statystki :)))
| 06:12 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Oj tam z Norwegii zaraz ;-)
koszulka
| 06:10 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Super filmik z Norwegii :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa widzi