Z pracy... i coś o pieszych na ddr

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 18.05.2011 | Komentarze 1

Wracając z roboty spotkałem na Hallera Kuguar. Nie miałem pewności czy to ona, bo widzieliśmy się może ze dwa razy i to tylko z perspektywy siodełka... twarze wtedy takie zamazane są:) Przywitaliśmy się, ale nie miałem czasu na ucinanie pogawędek. Pognałem więc dalej. A jechało mi się dziś wyśmienicie.

Kojarzycie spoty reklamowe, które lecą w TV ostatnio? Piękny Wschód się zowią, a w reklamówkach występuje łoś. Moim zdaniem bardzo udana i sympatyczna reklamówka. Jak nie znacie to poznajcie:

A pokazuję Wam to, bo zrobiłem dziś taką rowerową wersję :) Niestety tylko obrazek zamiast filmiku. O, proszę:
Kategoria do/z pracy, z Anią

| 18:57 środa, 18 maja 2011 | linkuj Oj niestety pełno takich Łosiów na drogach rowerowych :-(
Od czasu jak zaczął się remont we Wrzeszczu i przy Operze jest przesiadka, to omijam ten rejon jadą w obie strony przez stację Lotosu, bo Łosie przy Operze zajmują cały chodnik i drogę rowerową przy przejściu i nie da się kompletnie przejechać.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asiez