KaszebeRunda 2011

Sobota, 28 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 6

Oj zbieraliśmy się długo do KaszebeRundy. Zapłaciliśmy za udział bardzo szybko, ale moja żona do końca wahała się nad dystansem i udziałem w ogóle. Gdybym jechał sam zdecydowałbym się na 220 km, Ania bała się dystansu 120 km i przychylała się do krótszego dystansu, ale w końcu poszliśmy na kompromis i pojechaliśmy na 120 km. Jak się okazało była to słuszna decyzja. Do udziału namówiliśmy też Agnieszkę, koleżankę z Bydgoszczy.

Do Kościerzyny ruszyliśmy w dzień rajdu, wczesnym rankiem. Zapakowaliśmy rowery do auta. Zmieściły się trzy po odkręceniu w nich przednich kół. Wyglądało to tak:

Gotowe do drogi © sirmicho

Po dojeździe trzeba było rowerki poskładać.
Skręcanie rowerów © sirmicho

Było zimno. Całą drogę jechałem w polarze i ani na chwilę nie miałem ochoty go ściągać. Szybko okazało się, że Ani przygotowanie fizyczne jest dobre. Żona śmigała na rowerze, że aż miło. Agnieszka troszkę słabiej radziła sobie z podjazdami, ale jak mi się później przyznała, była to jej pierwsza dłuższa wycieczka rowerowa w sezonie i całkowicie nie ma formy. Jak na brak formy to całkiem nieźle.

W Borsku czekał na nas pierwszy bufet. Pyszne ciasto, pyszny naleśnik i w drogę.
Pierwszy bufet © sirmicho

Co jakiś czas zatrzymywaliśmy się i czekaliśmy na Agnieszkę. Umówiliśmy się, że każdy jedzie swoim tempem. To Agnieszki było dla nas za wolne, a chcieliśmy pojechać trochę szybciej. Poniższe zdjęcia na jednym z takich postojów.
Postój po drodze © sirmicho

Aga na drodze © sirmicho

Trio © sirmicho

W Półcznie był najlepszy bufet. A to za sprawą przepysznych racuszków, choć zaraz Marchos się wnerwi i wyjaśni, że to nie były racuchy tylko naleśniki. Zwał jak zwał, ale smakowało genialnie. W Półcznie łączyły się trasy KaszabeRundy na 120 km i 220 km. Kiedy już chcieliśmy się zbierać na miejsce dojechała ekipa z dłuższej trasy, w tym Marchos, Dominik, Luszi i kolega niezrzeszony w bikestats. Pogadaliśmy chwilę i pojechaliśmy dalej.

Bufet w Półcznie © sirmicho

Balonowy rower © sirmicho

Człowiek o dwóch głowach: Marchosa i Dominika. © sirmicho

Za Półcznem jechało się najciężej. Kilka solidnych, dłuższych podjazdów, a później znacznie większe nasilenie ruchu samochodów (choć może nie ich ilość przeszkadzała, a prędkości z jakimi się poruszały) i zdecydowanie gorszy stan nawierzchni niż wcześniej. Za to widoki rekompensowały wszystko. Pięknie na Kaszubach jest.

Ania na podjeździe © sirmicho

Piękny widok 1 © sirmicho

Piękny widok 2 © sirmicho

Niedaleko już do mety © sirmicho

Po dojeździe do mety udaliśmy się na jeszcze jeden bufet, finałowy... na działkę marchosa, gdzie bardzo sympatycznie spędziliśmy czas przy grillu.

Ostatni bufet - grill u Marchosa © sirmicho

Było świetnie. O ile przy Żuławach Wkoło miałem kilka zastrzeżeń do organizacji, tak w przypadku KaszebeRundy nie mam się do czego przyczepić. Genialna atmosfera, pyszne jedzenie, świetnie obstawione skrzyżowania i trudniejsze fragmenty trasy, dobre oznakowanie trasy. I do tego przyjaźnie nastawieni uczestnicy rajdu. Było wspaniale.

No i jestem bardzo dumny z Ani. Dzielnie radziła sobie całą drogę i zrealizowała cel, który postawiłem kiedyś. "Musimy utrzymać średnią 22 km/h" powiedziałem wtedy. No i się udało. To jest jej rekord najdłuższego dystansu. Gratuluję.
Kategoria wypady, z Anią

adas172002
| 19:49 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Gratuluję Wam oboje. A zdjęcie balonowego roweru w akcji jest tu
dominik
| 09:25 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Gratulacje dla waszej trójki ! Imprezka super i na pewno za rok tam znowu się spotkamy ;)
emonika
| 20:56 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Hej ! No i pojechaliście ! Super ! Gratulacje serdeczne !
Mnie niestety ta przyjemność ominęła w tym roku. Liczę na kolejną edycję KR.

p.s. nie ma to jak Kaszuby... ;)
| 17:12 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj sastre19,
oczywiście, że nie mam pretensji. Po to są publiczne mapki na gpsies, żeby z nich korzystać. Cieszę się, że wybrałeś moją, jako tą najlepiej opracowaną:) Pozdrower

marchos,
dzięki. Ja tam na 220 km jestem gotowy, tylko nie tym tempem jakim jechaliście :)
sastre19
| 13:26 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Mam nadzieję, że nie masz pretensji ;) Spośród wszystkich map, które znalazłem ta wydała mi się najlepsza, więc skorzystałem.
| 21:35 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Ogromne gratulacje. Daliście radę. No i na mecie byliście przed nami ;-) I nawet na zdjęcia się załapałem :-) To co za rok jedziemy razem na 225?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynie