Z pracy

Poniedziałek, 30 maja 2011 · dodano: 30.05.2011 | Komentarze 5

Ostrym Rejem do domu.

Właśnie pobiłem życiówkę, jeśli chodzi o pokonany dystans w jednym miesiącu (879 km, podczas gdy w zeszłym roku najlepszy wynik osiągnąłem w sierpniu - 870 km).
Kategoria do/z pracy, z Anią

Turysta
| 20:06 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj Przyłączam się do gratulacji. :)
A mi do pobicia rekordu przebiegu miesięcznego (sprzed 16 lat!) zabrakło tym razem tylko 29 km.
| 21:06 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Nooo!! To możemy sobie podać rękę ;-) Dla mnie to też będzie miesięczna życiówka pod względem przejechanego dystansu.
Luszi
| 20:42 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Gratulacje, dla mnie też ten miesiąc będzie rekordowy.
| 19:32 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Ha! Właśnie nic o tym nie napisałem:) Ale to zaczyna być jakaś tradycja. Na Żuławach obcierał tylny hamulec, a Kaszebe pojechałem na ocierającym przednim. Na szczęście tylko nieznacznie się ocierał i za bardzo nie hamował. Wkurzał mnie tylko wydawany dźwięk.

Pozdro kuzyn!
kuzyn Tomek | 17:20 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Gratulacje:) Rekordu i wczorajszej Kaszebe. Fajnie, ze tym razem udalo sie bez wiekszych problemow sprzetowych typu obcierajacy hamulec przez 170 km. Powodzenia w dalszym rowerkowaniu. T.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwow