Z pracy

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 0

Z pracy musiałem skoczyć na uczelnię. Potem umówiłem się z Anią, która nie była dziś na rowerze, w Oliwie. Postanowiłem wypróbować dojazd z Sopotu przez 3 Maja i potem Władysława Łokietka. Jest tam ddr. I to tyle co można na temat tej ddr powiedzieć, żeby nie narzekać. Tragiczna. Górka dołek górka dołek górka dołek. Ddr prowadzi po chodniku i co chwilę jest opuszczana w celu wyrównania wjazdów na posiadłości z poziomem jezdni, a potem znów ddr w górę na parę metrów, i znów w dół. A spadki są dość znaczne - większe, albo gwałtowniejsze, niż "spowalniacze" na nadmorskiej. Także zamiast po nich zjeżdżać to spadałem.

Na Pomorskiej spotkałem sąsiada, który rekreacyjnie również śmiga rowerkiem. Odprowadził mnie do Oliwy i pojechał dalej sam.

Po spotkaniu z Anią skierowałem się na Węglową i wróciłem do domu. Węglowa coraz bardziej piaszczysta. Pod górkę dość ciężko mi się jechało. I wiało dziś trochę, a tego się nie spodziewałem.

Zauważyliście zmianę na bikestatsie? Wykresy z wycieczek (te kolumnowe) z jednego dnia nie przesłaniają się już, ale są nakładane jeden na drugi. Wykres kolumnowy skumulowany. Dobra zmiana.