Maj, 2011

Do pracy

Wtorek, 24 maja 2011 · dodano: 24.05.2011 | Komentarze 3

Skoro świt pojechałem do rodziców auto odstawić i zabrać rower. Wróciłem po żonę i razem śmignęliśmy do swoich miejsc pracy. Dziś zjazd łagodnym Rejem.

Coś ciężko mi się dziś jechało. Zastanawiałem się czy to efekt niewyspania, czy może wczoraj za mocno poszalałem. Ale w pracy wszystko się wyjaśniło. Klocki w przednim hamulcu ocierają mi o tarczę. Nie jest to wielkie tarcie, ale jednak koło nie kręci się swobodnie.
Kategoria z Anią, do/z pracy

Z pracy... i do rodziców

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 0

Ogień się utrzymał. Powrót w trochę wolniejszym tempie niż poranna jazda, ale nadal szybko. Podjechałem sobie dziś łagodnym podjazdem na Reja.
Kategoria solo, do/z pracy

Do pracy... ekspresowo

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 4

W nocy była potworna ulewa połączona z burzą. Jak się obudziłem i wyjrzałem przez okno to myślałem, że to ten koniec świata co miał w sobotę być.

Wydarzenia z nocy zniechęciły mnie do rowerowania, ale jednak się przełamałem i wsiadłem na brykę. Wyjechałem dość późno, więc musiałem narzucić sobie szybkie tempo. Bardzo szybkie tempo. Tym bardziej, że jechałem na około, po asfaltach, unikając leśnego błocka. No i tak śmignąłem, że chyba osiągnąłem rekord swojej prędkości średniej na dojazdach do pracy. Dziś zdecydowanie był OGIEŃ. To dziwne, bo miałem kilka dni przerwy od porządnego jeżdżenia.

A muzyczka na dziś, dzięki Monice, która w swoim wpisie podlinkowała inny utwór tegoż zespołu. Przed Państwem Johan Edlund i Tiamat:

Kategoria do/z pracy, solo

Na pociąg

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 0

Wyjazd łączony - sobota w jedną stronę, niedziela powrót. Rowerem do rodziców a potem na pociąg pieszo. Pociąg relacji Gdynia-Kościerzyna napchany na maksa. Nie muszę chyba mówić, że rowery wylewały się drzwiami na każdej stacji. Serio, to mogliby dawać dłuższe te składy. I tak jak już wracałem w niedzielę, to podpięli drugi autobus szynowy. Bardzo mnie cieszy taka popularność tej linii.

Statystyki wpisuję z pamięci, nie miałem licznika.

Aha, no i w dżinsach się jeździ beznadziejnie. Nie lubię.
Kategoria inne

Z pracy... i coś o pieszych na ddr

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 18.05.2011 | Komentarze 1

Wracając z roboty spotkałem na Hallera Kuguar. Nie miałem pewności czy to ona, bo widzieliśmy się może ze dwa razy i to tylko z perspektywy siodełka... twarze wtedy takie zamazane są:) Przywitaliśmy się, ale nie miałem czasu na ucinanie pogawędek. Pognałem więc dalej. A jechało mi się dziś wyśmienicie.

Kojarzycie spoty reklamowe, które lecą w TV ostatnio? Piękny Wschód się zowią, a w reklamówkach występuje łoś. Moim zdaniem bardzo udana i sympatyczna reklamówka. Jak nie znacie to poznajcie:

A pokazuję Wam to, bo zrobiłem dziś taką rowerową wersję :) Niestety tylko obrazek zamiast filmiku. O, proszę:
Kategoria do/z pracy, z Anią

Do pracy... i jaskra analna

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 18.05.2011 | Komentarze 1

Rano tak ciężko mi się wstawało, że miałem ochotę chwycić słuchawkę, zadzwonić do pracy i oznajmić, że nie przyjadę dziś do pracy z powodu jaskry analnej.
- Z powodu czego? - usłyszałbym.
- Jaskry analnej.
- A co to?
Westchnięcie.
- Moja dupa nie widzi perspektyw by zwlec się z łóżka.

Ale nie zadzwoniłem. Wstałem, a właściwie zwlokłem się z wyra, i chwilę później śmigaliśmy z żoną do pracy. I wiecie co? Jechało się dziś rewelacyjnie. Ania ograniczyła wreszcie hamowanie na zjazdach. Widać, że nabrała pewności siebie. Dzięki temu w try miga byliśmy w Sopocie, a dalej pognałem (już sam) nadmorską, Hallera i Zwycięstwa do roboty.

Po drodze widzieliśmy dwie wiewiórki i jednego psa w koszu na rowerze pewnego starszego pana - świetny widok. To znaczy wiewiórki były w lesie, a pies w koszu był sam :)

Jakiś czas temu byłem kulawym osłem, a dziś pojawił się OGIEŃ, więc dajmy na to będę dziś kozłem.

Takim w ogniu :)

Z pracy

Wtorek, 17 maja 2011 · dodano: 17.05.2011 | Komentarze 0

Dziś bardzo lajtowym tempem powrót Kościerską.
Kategoria z Anią, do/z pracy

Do pracy

Wtorek, 17 maja 2011 · dodano: 17.05.2011 | Komentarze 0

W lesie na Reja super :) Ania nawet zająca wypatrzyła. Później, na ścieżce nadmorskiej śmignęła mi wiewiórka w poprzek. Uwielbiam poranne jazdy do pracy.

Za to ten stworek:

marnie skończy za budzenie mnie o drugiej i trzeciej w nocy.

Z pracy

Poniedziałek, 16 maja 2011 · dodano: 16.05.2011 | Komentarze 0

Z dużej chmury mały deszcz, na szczęście. Choć podobno w Osowej posypało gradem. Po drodze spotkał mnie tylko lekki deszczyk. Jechało się całkiem przyjemnie, na luzie.
Kategoria do/z pracy, z Anią

Do pracy... i krótki trening

Poniedziałek, 16 maja 2011 · dodano: 16.05.2011 | Komentarze 1

W związku z tym, że z wczorajszego jeżdżenia nic nie wyszło to wstaliśmy dziś o czwartej i pojechaliśmy pośmigać troszkę po Reja. Zjazd ostrym, podjazd łagodnym, potem kilka nawrotów po płaskim odcinku. A potem standard do pracy.

Muszę pochwalić moją żonę, bo widać znaczną poprawę formy u niej. Za to u mnie nieco słabiej. Wyjdzie na to, że to Ania będzie ciągnąć grupę na Kaszebe ;-)

A dziś ma według prognoz popadać, a ja nie zabrałem błotników :/